[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Pondělí Říjen 26 20:14:53 CET 2015

Hodnoceni prace nekomentuji, ja to mam spis tak, ze je potreba rychle
vysledek, nikdo se nekouka jestli je vykon CPU vyuzity optimalne na 100%
nebo jestli se tam vrazi o 30% drazsi ktery ma 2x vetsi vykon a pamet a
praci si usnadnim vyuzitim knihoven.

Zdrojaky vygenerovane Cube mi naopak prijdou velmi prehledne, je to
krasne strukturovano, nevim jak to nekdo muze povazovat za neprehledne.
Aspon to zpocatku definuje nejaky system cleneni zdrojaku. Pouziti
knihovnich funkci HAL je pak naprosto trivialni, pokud je v cube spravne
naklikano (preruseni, DMA...) staci zacit periferii pouzivat, ty bezne
maji tak 5-10 hlavnich funkci a callback funkci celkem. Pouziti celkem
jednotne a snadne. Za super vychytavku pak povazuji integrovany FATFS,
LwIP a FreeRTOS. Naklika se a funguje.