[OT] tuning pracky

Pondělí Říjen 26 18:39:04 CET 2015

Tak zmereno, po drobne komplikaci s vyhozenim chranice a zapojenim
osciloskopu na roztrojku do stejne zasuvky jsem nameril bez vody krasny
obdelnik 44.3Hz, po napusteni cca 40.1Hz, pak jak se pradlo nacucalo tak
frekvence narostla na 42.1Hz a zas to dopustilo na cca 40Hz...
Takze krasna hracka na zimni vecery, uz jsem nasel modulek s STM32F103 a
bude se tunit ;-)