{OT} dobre utajene vzdelanie (bolo: job v CERNu)

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Říjen 26 16:56:20 CET 2015

Moja skúsenosť (desiatky pohovorov):
Je jedno koho chcú samotný vedúci úseku do svojho kolektívu.
Firemná šablóna požiadaviek na uchádzača, firemná identita oháňajúca sa
sloganom "kvalitný VŠ vzdelaný pracovníci" a tabuľky, ihneď predpisujú VŠ
vzdelanie.
Tým pádom som vždy skončil na pohovore, alebo ešte skôr po zaslaní CV na
personálne oddelenie -> nemám VŠ (som len bl... učňovkár) = ďakujeme,
dovidenia.
Samozrejme česť výnimkám (ktorých je naozaj málo), ktoré tvoria poväčšine
menšie eseročky.

No na jednu takúto pozíciu som sa sám zázrakom dostal (1000 človeková
firma). A keď som ja robil nábor nových ľudí, MUSEL som hľadať len medzi VŠ

Chápete to?

Jednoducho, začarovaný kruh.

Dúfam, že v tomto je CERN iný....

p.j.

Dňa 26. októbra 2015, 16:26, balu na home <balu na k-net.fr> napísal(-a):