{OT} dobre utajene vzdelanie (bolo: job v CERNu)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Říjen 26 16:03:14 CET 2015

Ale ved to je take jednoduche!
Staci tam ist po dobrej opici a hned je clovek o stupen nizsie

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Monday, October 26, 2015 4:00 PM
To: HW-news
Subject: {OT} dobre utajene vzdelanie (bolo: job v CERNu)

Clovek by mozno aj siel, ale vzdelanie mu brani... :-)
- je mozne pre taketo pripady zmazat zo zivotopisu riadok s inzinierskym stupnom vzdelania? Overuju si v CERNe ze ci som vtedy chodil do skoly? Co keby sa prevalilo, ze mam nielenze druhy stupen VS, ale ze som chodil aj na prednasky na matfyze a zvladol som aj kurz vysivania?
- alebo aspon odprisahat, ze si z toho jeden a pol roku vobec, ale vobec nic nepamatam?
- je to trochu nefer ze vzdelanie sa da ziskat, ale nie stratit.
Neexistuju nejake odvzdelavacie resp. de-kvalifikacne kurzy? To je nieco ako rekvalifikacny kurz, kde clovek nadobudne potrebne vzdelanie/zrucnost, ale tu by sa vzdelanie zabudalo.