[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Pondělí Říjen 26 15:09:02 CET 2015

Periferni knihovny maji IMHO take prinos v prenositelnosti programu mezi
ruznymi STM procesory - proto jsem to taky zacal zkoumat. Uz me nebavi
furt hledat, v cem se lisi u M0, M3, M4... Neco pameti a vykonu se za to
zaplati ale toho je tady zrovna celkem na rozdavani (a pokud je nejaka
cast programu kriticka, neni problem to napsat rucne primo s registry)
HAL prave programatora zcela odstinuje od registru a HW specialit,
nastavi se konfigurace ve strukture a zavola Init.
A to klikatko myslim funguje prekvapive dobre, samozrejme do jiste
urovne "specialit" ale zase neni problem cokoli dopsat rucne, pokud je
potreba.