[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 26 12:48:12 CET 2015

To je zasluzeny trest za to, ze na blikanie LEDkou chce niekto pouzit
generovane bazmegy a "kniznice" ;-)

>Pro vyvoj x51 kolega pouziva Keil

A pouzil tam "vygeneroval projekt pro" a "CubeMX" (resp. nieco podobne)?

>Nevim trochu chaos (vsimnete si jak jsem tolerantni), nedustojny firmy velikosti ST.

Bohuzial, je to trend, generovat tieto "kniznice" a "konfiguratory" apod.
To pochopitelne vedie k nekonecnemu mnozstvu chyb a problemov a jednej
tazko udrziavatelnej mase "softwaru".

Ja napriklad by som bol rad, kebyze ST prestane ne tieto hluposti plytvat
peniazmi (=> premietnute do ceny cipov) a zacal sa venovat tomu, co ma,
t.j. poriadnej dokumentacii a zakladnym prikladom pouzitia bez vazby na
rozne pochybne "kniznice". Taketo "kniznice" a "konfiguratory" apod. nech
generuju softwarove firmy, je to ich dzob.

> Obecne pokousel jsem se najit nejaky zpetnovazebni kanal, kde by nekoho zajimaly chyby nalezene v dokumentaci i zdrojacich,ale pokud existuje je dobre utajen.

Tych kanalov je niekolko, od Vasho FAE (jaj, vy nie ste v kategorii
1Mpc/yr? ;-) ), cez distributora (cim sa nemysli drogeria, t.j. znova to
nie je kategoria "menej nez vela"), cez link na podporu na webe
https://my.st.com/st-extranet-web-active/active/en/support/online_support.html
(presne 2 kliky od frontpage) po spominane forum:

> Na forum ST maji zamestnaci asi vstup zakazan

To nie je pravda, minimalne
https://my.st.com/public/STe2ecommunities/mcu/Lists/cortex_mx_stm32/AllItems.aspx
je v poslednych mesiacoch pomerne aktivne monitorovany dvomi zamestnancami
(-kynami?) ST, ktori pomerne aktivne reaguju prave na pripomienky ku
SPL/Cube.

wek