NTP server pro windows

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Říjen 25 21:17:21 CET 2015

Dobry vecer
Dekuji , ten jsem nasel a nainstaloval, ale nesedl mi, je to hodne
komplikovane,  tak nezbyvalo vyzkouset asi dalsi 2, bez efektu.
Pak jsem neasel perfektne jednoduchy SERVA32 ktery obsahuji m.j. servery
HTTP, FTP, atd atd...
Bez efektu, az me po nekolika hodinach napadlo vypnout eset
firewall..............
A funguje, az na to ze jsem si zasvinil PC dalsim nepotrebnym SW.

LK