LED G9 - saga pokracuje

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 25 20:57:37 CET 2015

Tak jsem kecal - luminofor je ok, ale je specene okoli toho chipu -
naskenoval jsem detail toho pouziteho modulu ...a je to 20W (5x4 matice)
provozovana na 75% jmenoviteho proudu s dobrym chlazenim. Na druhou
stranu ten modul stal snad jen 10USD

http://www.cncnet.info/galery/LED/20w.jpg

zkusim to v tydnu zapnout a nafotit zapnute jak koreluje ta specenost
okoli s tim jak kterej chip sviti