LED G9 - saga pokracuje

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 25 20:39:20 CET 2015

No a co kdyz se ten luminofor spece na uhel tak, ze to sice sviti, ale
pres ten specenej luminofor to neni videt? Jinak to, ze ten luminofor je
cernej je videt prostym okem.

Mam tu nekde ten modul jeste hozenej - zkusim zmerit Uf - pokud odesla
jedna nebo vice diod v zapojeni 3S3P musi to Uf klesnout podle vetve kde
je nejvic odpalenych prechodu.

RV