LED G9 - saga pokracuje

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 25 17:48:01 CET 2015

Jojo takhle se to chova...v 10W modulech co jsem pouzival nad akvaria
bylo 3x3 chipu. Odchazely tak, ze to jen prestavalo svitit, ale porad to
fungovalo jako dioda. Dle meho se proste vypali ten luminofor - takze to
nesviti a zere vykon.

Neni to svitidlo, ale tzv. tmavidlo.

RV

P.S.: zajimave je, ze dosti casto to odchazelo jakoby od jednoho konce -
bylo videt ze jeden chip v serii sviti ok, druhy min a treti byl skoro
zhasnuty.