[OT] tuning pracky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 25 11:36:26 CET 2015

Pokud by v hadičce byl podtlak, voda z ní vytéct nemusí.
U všech spotřebičů co jsem viděl se hadička  ve spodní části rozšiřuje
plastovou redukcí, takže voda se do hadičky vůbec nedostane, jen tlakový
vzduch. To rozšíření eliminuje stlačitelnost vzduchu, pohyb membrány a s
tím spojenou změnu objemu v tlakovém čidle a zabraňuje vstupu vody do
hadičky kde by nakonec mohla zůstat. Z rozšíření už voda spolehlivě
vyteče vždy. Na začátku hadičky se ovšem může vytvořit gel z používaného
pracího-mycího prostředku, který pak měření hladiny ovlivní. Pozoroval
jsem to pouze u praček, jak se vytváří nevím snad nějak z pěny? Gel je
potřeba odstranit mechanicky, profouknutím. Tady špendlík nestačí.
Lubor