[MECH] Kam na BSW srouby

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 23 11:42:00 CEST 2015

On Fri, 23 Oct 2015, Jan Smrz wrote:

> nejake zbytky sroubku z demontazi ruznych zarizeni spotrebni elektroniky.
> Nejlepe tam pasoval sroubek u ktereho jsem zavit identifikoval jako BSW
> 3/32". Netusite, kde by se daly sroubky s timto zavitem koupit? At hledam jak
> hledam, takhle male sroubky nikde nemaji, Fabory tez ne a na internetu
> vetsinou nachazim jen 3/32" s metrickym zavitem (t.j. M2.5).

Kdyz jsem potreboval sroub BSW 1/4" do fotaku tak jsem sel do Fabory
kde mi uspesne prodali UNC 1/4" ktery mi byl uplne na nic.
Nakonec jsem koupil ocko a sroub si udelal. Zda se ze BSW ocka jsou
v nasich krajich lepe dostupna ne z BSW srouby :

http://www.mk-tools.eu/www-mk-tools-eu/eshop/7-1-Zavitove-celisti-ocka/53-2-Whitworthuv-zavit-BSW/5/788-zavitova-celist-W-3-32-HSS-DIN-22568