Enkoder a debounce v preruseni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 22 15:51:26 CEST 2015

A musi to byt prave PB0/PB1? STM32 maju timer ktory ma implementovany
dekoder pre enkoder :-) , a debouncing na vstupoch v hardware... ale musia
sa pouzit TIMx_CH1 a TIMx_CH2 vstupy.

Nie je to uplne bez namacania, lebo je to 2x mod, co nie je vhodne pre
vacsinu rucne tocenych enkoderov, ale nie je tazke z toho spravit ten 1x
vystup (aj ked sme tusim prave na tomto fore rozoberali, ze preco nie
opmocou prescalera timera).

JW