ZENIT 2016 - procesory

balu na home balu na home
Čtvrtek Říjen 22 13:38:03 CEST 2015

Dakujem vsetkym,

urcite som nechcel rozputavat nejaky flame :-) Toto je presne co som
myslel ked som pred casom pisal, ze by sa mi pacilo nieco na sposob toho
moderneho "crowd fundingu". Hrdo by som potom na postery aj ostatne
tlacene materialy dal zoznam vsetkych, ktori pomohli. Nie je dolezite
kolko, ale ze bola snaha.

Veci sa zatial vyvijaju velmi dobre a aj vdaka vyznamnej podpore od
niektorych clenov z konferencie budeme moct aj tento rok venovat vitazom
profesionalne meracie pristroje.

Este raz dakujem vsetkym, ktori prejavili zaujem.

b.