[!!Mass Mail]Re: Brouk pro vstupy 24V

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Říjen 19 08:25:21 CEST 2015

Máte to použití odporu a vnitřních diod vyzkoušené i v průmyslovém
prostředí?
Já jsem se v tomto už kdysi spálil. X51 se vlivem rušení ze vstupů chovala
občas nestandardně. V ojedinělých případech došlo ke smazání EEPROM. K
poškození HW nikdy.
Pomohlo až řešení s děličem, C, ZD a T. Co jsem měl rozebrané nějaké PLC,
tak tam to řeší optickým oddělením...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, October 19, 2015 7:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: [!!Mass Mail]Re: Brouk pro vstupy 24V

Z recomended operating conditions ovšem plyne, že je určen výhradně pro 5 V
logiku, zde je požadován převod z 24 na 3,3.

Dovedu si pro něj představit vhodné praktické aplikace, ale když někam můžu
dát odpor 100k a víc, postačí ochranné diody integrované ve vstupech MCU,
nebo FPGA. No a třeba takový Spartan 3E má input clamp cuurent +/- 100 mA,
což je 2x víc než umí tenhle brouk (obojí abs max).

PH