FIFO v Excelu

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 18 17:20:12 CEST 2015

V kódu jsem to taky hledal a nenašel.

Také jsem použil 2010.

Napadlo mne, jestli to není funkce, kterou zapomněli implementovat v CZ
verzi. Ale to by nic nepočítala.

Pro mne je to záhada. Kdybych alespoň přišel na ten algoritmus, který to
počítá.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Sunday, October 18, 2015 5:13 PM
To: HW-news
Subject: RE: FIFO v Excelu

Hmm, je to zajímavé. Když to celé zkopírujete do nového sešitu, tak se do
toho místa nakopíruje hodnota, což by jakoby znamenalo, že je to nějaká
uživatelská funkce, kterou ten nový nezná. Ale když jsem list odemkl a
podíval se do editoru VBA, tak tam nikde žádnou udf nemůžu najít. Tak nevím.
Nevzniklo to v nějaké betě nějaké nové verze Excelu? Otevíral jsem to 2010,
chtělo by to minimálně pokus ve 2013ce.

Jakub Šerých