Ako na polny telefon?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 17 21:21:23 CEST 2015

Zdravím,
  mělo by. Ještě jen malá poznámka, pokud by označení na růžici bylo
moc matoucí - s největší pravděpodobností se linka zapojí na bílý a
hnědý drát a baterie na žlutý/zelený. Polarita by tam měla být vyznačena,
ale myslím, že tam není nic, čemu by na ní záleželo. Do linky se beztak
DC neposílá, jen střídavé hovorové/vyzváněcí proudy...
  Zdraví Pavel