3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Pátek Říjen 16 21:03:47 CEST 2015

To mate pravdu, univerzalni nastaveni se mne nepodarilo najit. Vzdycky
je to kompromis podle toho ceho je ve vytisku vic. Jestli velkych
ploch, uzkych sten, ruznych sloupecku apod. Nejhorsi jsou tenke steny.
Bud ji udelat jen na jeden prujezd tryskou (neboli stena by mela mit
sirku zhruba stejnou jako je prumer trysky) nebo si hrat s nastavenim
tak dlouho az to vyhovuje. Jednou jsem tisknul krabicku, stena vysla
na dva prujezdy, doprostred uz nedal slicer nic a misto jedne steny z
toho byly dve samostatne s mezerou mezi nimi.

Ales