3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Pátek Říjen 16 18:31:28 CEST 2015

Ve Slic3r jsou v Print Settings - Advanced - Extrusion width
nastavovatka, kde se necha nastavit sirka vysledne housenky v ruznych
castech tisku. Podle techto nastaveni je pak generovana draha trysky.
Kdyz je napriklad pri tisku plne vrstvy plastu hodne a shrnuje se pred
tryskou, tak se ve sliceru nastavi vetsi sirka housenky a drahy budou
potom dale od sebe. Kdyz mezi perimetry neni misto na infill, slicer
si pravdepodobne mysli, ze housenka je uzka a dava je blizko sebe.
Staci nastavit sirsi housenku a mozna se pak vygeneruje mensi pocet
drah, nebo infill vubec neudela a mezi perimetry bude mezera. Chce to
si s tim pohrat. Zadani v procentech je v pomeru k vysce vrstvy.
Nekde jsem videl zajimavou metodu tisku jednoduchych krabicek. Model
je plny hranol a slicer se nastavi tak, ze tiskne jen bottom solid
layers a perimeters. Bez infill a bez top solid layers. Tim se vyhnul
problemum tisku tenkych sten. Je to ale jen pro krabicky na tuzky na
stul. Na slozitejsi tvary to asi pouzit nepujde.

Ales