3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Říjen 16 14:45:38 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 16.10.2015 od Pavel Urbancik:

> Tisknu vetsi serii krabicek, prvnich 5 cernou a 1 cervenou proslo krasne,
> tisk na kus trva cca 9 hodin a zadny zmetek.
> Po prehozeni na jinou barvu mam ale problem s tim ze preskakuje extruder.
> Neni to ale tim ze je tryska ucpana, ale tim ze material nema kam jit (je to
> uzka stena, tzn 3x okraj z kazde strany a 1x prouzek infillu)
> Kdyz zvednu Z a zkusim extruder, tak jde krasne.

Jak se může stát, že plast nemá kam jít? Málo se zvedá Z? Nebo jak jsi
přišel na to, že se to tam nevejde?

Co je to za plast? Ode mě? Jiný? Teplota? Rychlost tisku?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz