UZ pracka - doporucte

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Říjen 15 18:49:25 CEST 2015

Tu prvni mam take. Ale ted uz minimalne vyuzivanou.
Pouzivam k maximalni spokojenosti tuhle:
http://hadex.cz/p699-ultrazvukova-vana-vgt-1730t-3l-100w/
Bral jsem tu bez ohrevu. Pro me ucely staci, a stejne se pak pri provozu
zahreje od samotnych piezomenicu. Jedine snad kdyby se v tom mely
myt tezke, zelezne veci.

Ekvivalent te vasi druhe, akorat o chlup levneji je zde:
http://hadex.cz/p693-ultrazvukova-vana-vgt-1620q-2l-60w-s-ohrevem/

Po vetsi a s vypustnym kohoutem taky poslintavam. Ale ceny se drzi.
S vykonem neporadim, jak se tak divam, vetsinou se to pohybuje
okolo 15-17W/l. Jestlipak by to pri vetsich vykonech ustaly ty myte
veci ve vane.

JURP