Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 15 13:34:48 CEST 2015

Ten jas obvykle jde měnit přes Fň a nějaká funkční klávesa. Jestli je
aktivovaný F-Lock, jak to nově mají všichni v oblibě, tak by ten jas měl jít
ovládat bez Fň. To může být trošku zrada při nastavování. F-Lock se dá
zapnout/vypnout v biosu.

Lukac