Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Čtvrtek Říjen 15 11:22:55 CEST 2015

On 15 Oct 2015 at 10:18, Zapletal Martin wrote:
> Vzhledem k tomu, že notebook je týden starý, tak do něj nepolezu, ale
Aha, to mi uniklo. Nicméně i tak to může být softwarový problém, akorát že u takhle
nového ntb by to případně ještě mohlo jít reklamovat.

Co jiný adaptér, nezkoušel jste? Sice bych v tom potíž zrovna nečekal, obzvl83+t u
nov0ho notebooku, ale když si notebook umí se zdrojem popovídat, tak možné je lecos.

> testnu, jak to je když adapter je zasunuty a není v zasuvce. Ale vzhledem k
> tomu, že to zhasínání není skokové ale pozvolné, musí být něčím řízeno.
> Jinak by se musel vybíjet nějakej kondík nebo co a to se mi jako
> pravděpodobné nejeví.

Třeba se ten kondík vybíjí v tom zdroji ;-)
(no, asi ne)

D.O.