Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Čtvrtek Říjen 15 10:11:21 CEST 2015

Jeste by taky mohl byt nejak pomateny bios. Zkusil bych zresetovat v biosu na
default, lze-li na motherboardu zresetovat cmos, odpojit bateku pro bios,
flashnout...

A jeste takovy napad - chova se to stejne kdyz je konektor zasunuty do notebooku ale
adapter neni v zasuvce?

D.O.