Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Říjen 15 08:50:54 CEST 2015

Dobrý den,

Zkuste ještě připojit externí monitor. Jestli jenom není někde na desce
nějaký studeňák, a jak zapíchnete nebíječku, tak přestane mít kontakt.
Nezdá se mi, že by měly Win vliv na to, jestli svítí obrazovka při
bootování.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip