Re: 3D tisk robotického pavouka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 14 16:25:29 CEST 2015

Taky se pokouším o stavbu 3D tiskárny (podnětem byly tyče a motory ze
starých tiskáren). Plastové díly jsem sehnal přes fórum rebelove.org
(dostal jsem doporučení na jednoho uživatele) a teda oproti těm černým
dílům co jsem koukal na vaše fotky tak to co mi dotyčný poslal je úplně
jiná kvalita (jako že opravdu perfektní až jsem byl příjemně překvapen). A
to se dotyčný omlouval, že to není to co je zvyklý dodávat, protože vlivem
velkých veder která panovala, když to tiskl tam něco trochu ujelo. Tiskl to
také na Rebel 2 a ještě mi k tomu přidal pár zlepšováků co používá a
krabičku na displej ve dvou barvách :-).