Spinany zdroj - stabilizace vystupu

jurp jurp na volny.cz
Středa Říjen 14 13:13:28 CEST 2015

To nebude indukcnost, ale proudove spicky.
Jestli tam mate motor s odberem 5A, pri zapnuti si klidne dle zateze
papne 10-ti nasobek. Takze to uz je vice nez da ten zdroj.
Neco podobneho jsem uz resil. Mne se tehdy osvedcilo dat na vystup
zdroje velke flasky. Tehdy jsem daval tyhle z TME:
GF2200/35 v aplikaci 12V a
HE1H109M35040HA (10G/50V) v aplikaci na 24V
Uz to tam beha ~3 roky, a tuk, tuk je ticho.

JURP