Menic pro vreteno XpertHFC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 13 21:25:55 CEST 2015

Píšou tam, že to umí ovládání po analogu 0-10V včetně on/off.
To by mělo být velmi snadné, ne?

Detekce otáčení z napájení motoru by byla asi celkem snadná.
Jenom bych to měřil nějakým operákem a nejlépe na všech
3 fázích, aby se nějak nerozhodilo zpětné snímaní. Pokud to teda nemá
Hallovky, což by klidně mohlo mít. Operák napájet přes laciný galvanický
oddělený DC-DC a výstup pak číst přes optron.

Ideální by bylo hlídat skutečné otáčení vřetene, kdyby to třeba ten
box neuměl sám vyhodnotit. Třeba by šlo načmárat na hřídel 1/2 černé
a 1/2 bílé a vyhodnotit do odrazovým optickým snímačem.
Případně možná by magnetické pole mohla chytat Hallovka i zvenku.

PL