RE: Nepájitelné čínské pin-headery

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Říjen 13 17:18:48 CEST 2015

Mám myslím teď docela reprezentativní vzorek, protože jsem za poslední 2 měsíce koupil cca 40 položek od všemožných prodejců a skutečně blbě pájet šly dva typy destiček (respektive přiložených pinheaderů) a středně blbě další 3 typy. Piny pájím na poměrně vysokých 330 a vždy předem je smočím v klasickém tavidle MTL468 rozpuštěném v propyláku. Hrot strkám klasicky koutově (jedna strana se dotýká pinu a jedna mědi na plošňáku).

Pěkný den

Jakub Šerých