Re: Nepájitelné čínské pin-headery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 13 17:10:41 CEST 2015

Tak teď je otázka, jestli Vy máte nadstandardní štěstí na dobré piny,
nebo já nadstandardní
smůlu, nebo jsem fakt tak levej.
Nakonec pan Šerých taky psal, že mu některé dělají problém. Jenom u mě
je to mnohem
větší procento než těch 10%.

Pájím to taky tak, že napřed prohřívám jen špičku, abych co nejmíň
ubližoval PCB, ale
stejně jsou výsledky špatné.
Pokud používáte regulovatelnou páječku - na jakou teplotu to prosím hřejete?

Mně často to neosazování pin-headeru taky vyhovuje, protože s oblibou
používám oboustranné
pin-headery, takže se modul dá zasunout do kontaktního pole nebo na
nějaký mainboard, ale
kromě toho jsou všechny signály ještě vyvedené nahoru na piny.

Díky oběma za odpověď (Vám a panu Šerýchovi).

PL