RE: 3D tisk robotického pavouka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 13 11:18:29 CEST 2015

On Tue, 13 Oct 2015, František Burian wrote:

> No ze zkušenosti, každá 3d tiskárna tiskne napoprvé krásně, a pak se to
> začne srát, jde jen o to kolik času tomu
> dáte abyste odhaloval příčiny a korigoval výsledky. Takový Felix je

Tak to mne moje tiskarna napoprve zas moc dobre netiskla :-)

Mimochodem jak jste na tom s tiskem veci z ABS ktere maji uzsi spodni
zakladnu a pak se rozsiruji ? Pokud se objekt spis uzavira dovnitr
tak to jakz takz ujde (polokoule) ale pokud se naopak otevira ven (vaza)
tak mi to dela docela problem. ABS ma tendenci se na koncich zvedat
a narazi to pak do tiskove hlavy v dalsi vrstve . Pokud je vytisk nizky
a pod vlivem tepla z podlozky tak to jde - hlava si to odehne, ale vys
uz to dela docela problemy. Nepomaha ani prokladat vostinu plnymi
vrstvami.

Vcera jsem trochu testoval a "vynos" do strany pod uhlem cca 30st dela
na spodu takove vlastovci hnizdo , pod uhlem 45st je to jen o malo
lepsi.  Jak se to chova ostatnim "tiskarum" ?