Nepájitelné čínské pin-headery

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 13 08:43:09 CEST 2015

Dobrý den,

Nemám s nima problém. Mám tady i několik 40pin nových, a jdou pájet
naprosto bez problému jenom klasickým cínem Sn60Pb40Ag. Dělám to tak, že
přiložím hrot nejprve na špičku vyčnívajícího pinu, aby se prohřál, a
teprve potom sjedu ne pájecí plošku. Jenom s tavidlem, které je uvnitř cínu.

Jsem docela rád, že to tam číňan přestal osazovat. Když je potřebuju dát
na kabel, nebo z druhé strany tišťáku, tak jsem je musel vyletovávat.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora