[OT] Tak levna 3D-prn z ALiExpress nebude

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 13 08:34:10 CEST 2015

Dobrý den,

To je divné. Na Ali jsem sice nenakupoval, ale když mi někdo vrací
peníze za nákup na eBay, tak se mi to vrátí do halíře. Zaplatím 142,32,
a když zboží nedojde, tak mi po měsíci vrátí 142,32 bez ohledu na kurz.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora