china-town.eu

Pondělí Říjen 12 12:09:31 CEST 2015

Celkově nevím, jestli bych to používal, metavyhledavač, který by mi sednul, jsem
ještě nepotkal. Ostatně myslím, že vzhledem ke špecifikám jednotlivých prodejců snad
ani nejde vytvořit něco, co by je sjednotilo bez ztráty kytičky. Taky si nedělám
velké iluze stran aktuálnosti dat, to nemají zvládnuté ani naši lokální Heureka &
spol.

Jestli chcete připomínky k současné funkčnosti, tak:
Ve vyhledávání mi chybí možnost vyhledávat jen ve vybraných kategoriích a
podkategoriích (s možností vybrat jich více najednou!). Např. když hledám ARM a
myslím tím mikrokontroler, tak mě nezajímá zboží z kategorie Adult, stěrače, plovací
rukávy ani futrály pro jogging. Naopak často je totéž zboží zařazené do více
kategorií, ARM třeba jako samotný chip i jako modul s ním a takový modul taky ve
více možných místech (často chybně ale to je jiná pohádka), takže se nehodí omezit
to jen na jeden uzel nebo podstrom.

Ve výsledkách hledání by bylo dobré hned zobrazit, ve kterém obchodě to bylo
nalezeno, také bych raději viděl seznam s názvy a případně náhledy než jen ty
náhledy.

Moc jsem to netůroval, jen mě napadly následující otázky (na které vlastně
nepotřebuju odpověď): Umí to vyhledávat víc výrazů (spojených AND i OR)? Umí to
vyhledávat se zakázanými slovy? Vyhledává to celá slova nebo podvýrazy? Zvládá to
požadovaný počet kusů?

D.O.