Re: 3D tisk robotického pavouka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Říjen 10 13:17:59 CEST 2015

On Sat, 10 Oct 2015, Pavel Hudecek wrote:

> Už od léta mám v plánu si na tiskárnu udělat nějakou budku s odsáváním přes
> filtr. Dokud bylo teplo, okno stačilo, tak jsem to zatím neřešil.

Chtelo by to takovy box co byval v chem. laboratorich na uskladneni
chemikalii :-)  Ale kam s nim...

> štelovátko Z:

> Místo toho jsem udělal pevný držák přišroubovaný k volné dírce v levém
> motorku Z a koncák se mačká štelovacím šroubkem pevně spojeným s držákem
> motorku osy X. Při šroubování se nic neohýbá, oba držáky jsou tvrdé kostičky
> z PLA. Není to dokonalé, ale i tak mnohem lepší.
>
> K plné spokojenosti chybí:
> 1. Připevnit k nosné konstrukci a ne k motorku. Jenže to bych musel rozebrat
> významnou část tiskárny, abych do patřičné drážky dostal další matku.

U te stavebnice od PZ je tenhle dil na konstrukci. Ja mam taky potrebu
porad na to neco pridelavat - vyrobil jsem si maticky z profilu 3x8 ,
delka 20mm , uprostred dira M4 . Maticka jde vsunout do drazky a
utahovanim se pootoci a zajisti. Povolovanim se zase uvolni a da se
vyndat.