RE: 3D tisk robotického pavouka

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Sobota Říjen 10 11:08:57 CEST 2015

Je zajimave ze ja jsem zatim stul neresil, nastavil jsem jej nekdy ze
zacatku a zatim v pohode.
Musim ale poresit zavitovky na ose Z protoze to opravdu dela trosku vlnity
model, hlavne prvni cca 2cm, pak uz je to krasne rovne.

Co me ale zaujalo je ze resite rozmery, schvalne jsem meril krabicky kterou
jsem delal a rozmer vyci sketchupu sedi na desetinu.
Je to nahoda, nebo vlastnost?

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Rybárik
Sent: 10. října 2015 10:52
To: HW-news
Subject: Re: 3D tisk robotického pavouka

Ano, tato uprava je potrebna, tie povodne "stelovatka" su mizerne, po par
utiahnutiach mi skakali 1-2 milimetre hore-dole. Teraz je to lepsie, len ked
som toho rebela montoval, tak som si dosku dal asi moc k pravemu okraju /
motoru a mam problem s pravou zadnou maticou. Musim pokazde celeho rebela
pridvihnut, aby som sa tam dostal klucom :) Takze nieco na spodnu poistnu
maticu, co by umoznovalo pohodlne drzanie/tocenie by sa tam hodilo...

Jaro Rybarik