Re: 3D tisk robotického pavouka

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Sobota Říjen 10 10:52:13 CEST 2015

Ano, tato uprava je potrebna, tie povodne "stelovatka" su mizerne, po
par utiahnutiach mi skakali 1-2 milimetre hore-dole. Teraz je to lepsie,
len ked som toho rebela montoval, tak som si dosku dal asi moc k pravemu
okraju / motoru a mam problem s pravou zadnou maticou. Musim pokazde
celeho rebela pridvihnut, aby som sa tam dostal klucom :) Takze nieco na
spodnu poistnu maticu, co by umoznovalo pohodlne drzanie/tocenie by sa
tam hodilo...

Jaro Rybarik