ZENIT 2015/2016

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Říjen 9 14:50:18 CEST 2015

Já se hlásím s 3D tiskem :-) Tedy uvidíme kolik toho matroše bude a co to
bude, ale něco ve stylu
toho robota co tu prošel konferencí je OK i ve 20 kusech (fotky dodám v
dalším příspěvku).

Franta

---------- Původní zpráva ----------
Od: balu na home <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 10. 2015 14:01:57
Předmět: Re: ZENIT 2015/2016

"Vazeni,

uz zaciname trochu rozmyslat nad zadaniami pre sutaz. Jedna z foriem ako
podporit podujatie je aj "vecny prispevok". Rozmyslame, ze by sme tento
rok konecne skusili nieco elektromechanicke.

Bol by niekto ochotny v ramci "sponzoringu" 3D vytlacit povedzme 20 sad
dielov na nejaky mensi mechanicky tentodonc, pripadne darovat 20 (40)
malych modelarskych serv?

Dik,

b.