Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 9 10:51:09 CEST 2015

 9.10.2015, 10:47:39

Trabanta ani Wartburga jsme v rodine nemeli. Pravda Saaba taky ne, ale
o ty jsem se alespon zajimal ponekud vice nez o trabanty.
Takze od tud prameni ma neznalost toho, ze toto progresivni reseni
pouzivali uz soudruzi z NDR.
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz