Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 9 10:32:26 CEST 2015

 9.10.2015, 10:25:59

Jedna civka na svicku, neni zadna novinka. Bylo to pouzito uz davno,
jeste v dobach mechanickeho prerusovace u nekterych ne zcela beznych
vozu, pokud mne pamet neklame, napr. nektere Saaby.
Vubec bych se nedivil, kdyby to existovalo uz v mezivalecnem obdobi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz