Fwd: STM CUBE - zkusenosti

jaroslav buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pátek Říjen 9 09:37:39 CEST 2015

Asi vás zklamu, ale dělám to zcela ručně. Proste vytvorim v emb projekt pro daný mcu, smazu původní soubory v projektu a nahradim vygenerovanymi. Pak upravim nastavení prekladu , v podstate staci doplnit 2 definice.

----- Původní zpráva -----
Od:"Ales Povalac" <alpov na alpov.net>
Odesláno:‎9. ‎10. ‎2015 9:28
Komu:"HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět:Re: Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Dobry den,

jakym zpusobem to exportujete z Cube do Em::Blocks? Ja zkousel
https://github.com/Bardi/STM32CubeMX_EmBlocks , ale ten dobre funguje
jen pro jednu rodinu. Nakonec jsem skoncil exportem do Keilu a v E::B
importem z Keil projektu a rucni upravou nastaveni kompilatoru a
definu pro GCC. S tim mezikrokem pres Keil projekt to chodilo nejlepe,
primy import cisteho Eclipse-like projektu do E::B mi nefungoval
dobre.

Ted kdyz uz mam E::B projekt, mam Cube nastaveny na export do
SW4STM32, aby se generovaly spravne soubory pro GCC. Funguje to dobre,
jen me zajima, jak to delaji jini.

Zdravim
A. Povalac