vyhodnoceni dotazniku

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Čtvrtek Říjen 8 16:12:15 CEST 2015

ne. cele se to toci kolem jednoho cisla.  proste kolik % lidi ma povedomi (vi a spravne vi, tudiz je na miste i penalizace za nespravne odpovedi).
Puvodni system hodnoceni body byl nejspravedlivejsi a mel (dle meho) nejvetsi vypovidaci hodnotu.

Soudruzka to vyresila tak, ze secetla pouze spravne odpovedi, a do tabulky dosadila jen respondenty s plnym poctem spravnych odpovedi a z toho udelala cetnost, coz je reseni naprosto zcestny.

tm