OT: vyhodnoceni dotazniku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 8 13:56:35 CEST 2015

Když chce četnosti, má je mít.

Ke každé otázce napíše kolik bylo kterých odpovědí, kolik celkem a kolik je
to procent.
Pro otázku se 3 možnostmi dostane 7 čísel, pro 5 možností 11 čísel.

V čem je problém?

PH

----------------------------
From: Tom Meinlschmidt
jelikoz mam dojem, ze jsou zde sami chytri lide, mel bych nasledujici
otazku. Zena resi vyhodnoceni dotazniku, a ma vypocitat jakasi
procenta z otazek.

dejme tomu, ze v otazkach jsou odpovedi ano, ne, nevim, ale take otazky, kde
je nekolik spravnych moznost. Navrhnul jsem a zrealizovali jsme vypocet tak,
ze jsme z danych skupin otazek pro dany predpoklad spocitali body (spravna
odpoved = 1 bod, spatna odpoved -1, nevim 0, nezaskrnuta spravna odpoved u
vice moznosti -1), zjistili max pocet bodu v danych otazkach (skupinach) a
udelali prumery. Coz vychazelo vcelku hezky.

To ovsem soudruzce vedouci prace nestaci, a pozaduje jakousi tabulku s
cetnostmi - coz se dost blbe dela, obzvlaste u otazek s vice moznostmi.

A tak bud jsem blbej ja, nebo soudruzka. Jak byste to resili vy?