OT: vyhodnoceni dotazniku

Čtvrtek Říjen 8 13:01:22 CEST 2015

Vycucal bych si z prstů nějaká uvěřitelná čísla. Tj. ty otázky s více
možnostmi bych nějak vočůral, soudružka to stejně kontrolovat nebude. A
když ano, tak "jsme zřejmě chybně naprogramovali algorytmus výpočtu těch
četností". Nebo bych se zhádal, že její metoda je blbá a naše správná. (No
asi jsem moc nepomoh.)

P.K.