Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 7 15:18:05 CEST 2015

 7.10.2015, 15:13:22

IMHO, pri podrobnejsim zkoumani, neni preskokove napeti linearni
funkci vzdalenosti, takze ty vase pripady uplne identicke nebudou, ale
nemyslim ze by to v danem pripade melo nejaky vyznam.
Nikdy jsem neslysel, ze by doslo k poskozeni zapalovaci civky, napr
vynou upadnuteho zapalovaciho kabelu, ale stran aut, jsou zde
zkusenejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz