STM32FDiscovery

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 7 14:39:48 CEST 2015

Skusim prerusit debatu o vodovodnych kohutikoch.

Aj s novym kitom nemate 100%-nu sancu ze vsetko bude fungovat tak ako chcete ;-)
Pokial s tymto zacinate, tak je treba zacat niekde nizsie. Podla mne
ste si odhryzli pomerne velke susto (preportovat zdrojaky na iny MCU,
hoci dost pribuzny), ktore by mohlo pridusit aj skuseneho harcovnika.

Tu by bolo zahodno vytvorit si prazdny projekt, potom rozsvietit
LEDku, potom nou blikat, potom postupne pridavat veci a po kusoch ich
ozivovat. Rozdeluj a panuj.