ze sa na to uz nevyserem...

Středa Říjen 7 14:24:42 CEST 2015

Dne 7. října 2015 14:18 gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal(a):

> Sakra, to jsem tu jedinej, kdo neni barvoslepej ?
> Pravda, nepoznam uplne vsechno, ale tak 90% ano a je to vetsinou
> rychlejsi, nez nejake mereni.

Někdo se tu myslím kdysi zmínil o čtení barevných proužků na odporech pod
různými světelnými zdroji - klasická žárovka, zářivka nebo LED osvětlení,
každá má jiné podání barev a ty druhé dvě se navíc vyrábějí s různými
barevnými teplotami. A i denní světlo má různou barevnou teplotu podle
toho, jeslti je jasno nebo pod mrakem.

P.K.