Re: OT: kde je zádrhel?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 7 12:27:12 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 7.10.2015 od Kosta:

> Možná, jenže se mnou se nebaví :)

Ale on se s tebou občas i baví. Jen se s tebou nechce zbytečně
dohadovat, protože na to nemá čas ani nervy. A protože také dobře ví,
že to nemá cenu. Nedávno jsi napsal tohle:

> Koukám, že jsi nejen počítačový expert, tož mi vysvětli, proč mi
> zatím žádný email o refundaci 15$ nedošel a jak jsi dospěl k názoru,
> že šlo o zřejmý podvod, má hlava nebohá to nějak nemůže takhle po
> ránu pobrat

Co ti na to má asi Zahradník odpovědět, aby to nevyvolalo další
podobné reakce? Má se s tebou snad dohadovat a něco ti vysvětlovat,
když je mu úplně jasné, že je to zbytečné? A nebo to má jednoduše
nechat bez komentáře, aby sis na to přišel úplně sám za několik dní a
napsal třeba toto?

> Jo, není nad Boží mlýny :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory