OT namalovat operak, was: ze sa na to uz nevyserem...

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Říjen 7 12:23:28 CEST 2015

som hlupak, samozrejme ze je spravne
na moje ospravedlnenie len dodam, ze zvyknem radsej pouzivat invertujuce zapojenie (jedno mam na scheme na monitore...), predsa len v neinvertujucom zapojeni vplyvaju na hysterezu vlastnosti zdroja signalu
ospravedlnujem sa ctenemu osadenstvu
Robo