STM32FDiscovery

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Středa Říjen 7 09:56:58 CEST 2015

Ahoj,

jsem naprostý začátečník a začínám si hrát s STM32 na vývojovém kitu STM32-
DISCOVERY (obsahuje STM32F100RB).

Jako vývojové prostředí používám CooCox IDE.

Pokud si vytvořím jednoduchý blikač, zkompiluji, nahraji, na desce se hned
spustí a bliká.

Potřebuji ale do STM dostat jiný hotový projekt (https://github.com/Lora-
net/LoRaMac-node(https://github.com/Lora-net/LoRaMac-node)), ten je ale
určený pro STM32L151CB.

To by ale nemuselo snad vadit, procesory jsou si velmi podobné a liší se
snad jen ve věcech, které nevyužívá.

Zkompiluji bez problému, ale po nahrání se nespustí. Jeví se mi to podle
flashovací ST-LINK utility, že procesor je ve stavu halt.

Pokud vše ponechám a obsah main() vyměním za můj blikač, tak také po nahrání
nebliká.

V prostředí jsem žádné konfigurace např. oscilátorů nenašel, ani v
hlavičkových souborech.

Nemáte nějaký nápad, čím to může být a kde hledat?

ST-LINK pro programování a debug zatím nevlastním (mám objednaný).

Milan